Saturday, February 10, 2007

spectaculair

Als een echte neuroot spurt ik gewapend met mijn digitale camera naar buiten als ik vanuit een ooghoek spot dat de zon de lucht weer spectaculair kleurt terwijl hij achter de horizon verdwijnt om aan de andere kant van de aardbol weer op te duiken voor een nieuwe dag vol mogelijkheden daar.
Het blijft elke keer een mooi gezicht, al is het steeds hetzelfde uitzicht. Misschien wordt het voor mijn mede bloggers tijd voor een kijk en vergelijk spel, onder het motto "hadden we deze niet al eens een keertje gehad"?

3 comments:

Martha said...

Nou deze spectaculaire foto heb ik nog niet eerder mogen aanschouwen. Het is met deze zonsondergangen net zo als met jouw uitzicht, je raakt er namelijk nooit op uitgekeken.
Mevrouw het is u weer gelukt iemand in Houten bijzonder blij te maken. dank hiervoor ;-)

Roosnans said...

"Zoals je hier en nu bent, ben je uniek. Je bent nooit dezelfde. Je zult nooit dezelfde zijn. Wat je nu bent, ben je nog nooit geweest. En zul je nooit meer worden."(Swami Prajnanpad)
En zo is het ook met onze natuur, geen seconde het zelfd.....

knuffels
nans

Lin's ding said...

dank dames dank, voor deze mooie woorden op deze mooie dag, liefs van hier voor 2 toppers