Saturday, December 03, 2011

werkverschaffing


Af en toe doe ik aan werkverschaffing. Voor mezelf dat wel, dus anderen hebben er geen last van, tenmisnte dat hoop ik. Een tekenles of drie geleden wilden de meiden weer dat ik mee schilderde. Ik zetten een achtergrondje op en toen begon de vraag..."is deze voor mij". Ik beloofde er dan thuis nog maar te maken, met voor ieder een vlinder er op, meer niet. Natuurlijk kan ik dat niet en komt er meer op zo'n schilderij. Met steeds een ander kind in mijn hoofd ben ik begonnen met schilderen. Het duurde wel wat uurtjes voor ik ze af had, maar (bij de meesten) komen ze goed terecht.


voor Yinthe


deze was voor Tara


voor Renske


voor Derek
Pieter

voor Bengt





Sam
<><><><><><><>
Floortje
Marijn

Iza

1 comment:

Anonymous said...

lief!
xauk