Wednesday, November 23, 2011

Het begin van een mooie dag. Ik heb lekker wat geschilderd aan de twee schilderijen die ik voor iemand aan het maken ben. In allebei wordt een gezicht verwerkt. Vreselijk veel werk heb ik voor mezelf verzonnen, niet erg, maar o zo lastig. Het meisje staat er op, maar nog niet kloppend, twee jaar jonger dan zou moeten enzovoort. Verder ziet ze er lief uit...haha.....haar broertje staat nu op het andere schilderij, maar nog in een beginfase, hoe zou zijn proces op doek verlopen? Ik ben benieuwd. Verder heb ik lekker genoten van de gesprekken met mijn vriendin, mijn dochter, mijn zus, mijn zoon en mijn buurjongetje; van de knuffelpartijen met mijn mannen thuis en de chat op facebook. Genoten dus van de dag van vandaag.

2 comments:

John said...

En je hebt ook genoten van het uitzicht op deze prachtige Zeeuwse lucht :)
Ik ben benieuwd naar de schilderijen. Gezichten zijn altijd een beetje tricky.

Roosnans said...

heeeeerlijk dagje dus!! helemaal goed!
xxx