Thursday, December 15, 2011

sintviering


Afgelopen zondag vierden mijn ouders, mijn zus en zo en mijn gezin nog een keertje Jaspers verjaardag en bovenal Sints verjaardag. Het was weer een hele gezellige boel. Jasper mocht beginnen met zijn surprise, die maakte ik voor hem voor zijn zus. Het werd een doos met "onmisbare spullen voor een juf",

met daarin een schoottheatertje. Natuurlijk zitten er ook vingerpoppetjes bij. De surprise is natuurlijk omdat ze voor juf leert. Met hulp van boeken van de basisschool heeft ze nu ook mapjes met spelletjes en dergelijke.Handig als je stage moet lopen (hoop ik).
 Toen mocht Eline haar surprise uitdelen, die was voor haar broer Bram. Hij is gek op edelstenen en kreeg een doorgehakte geode.


 Bram gaf vervolgens een motor aan Paul, die op zijn beurt een vaatje bier aan Rudie gaf. Manlief had mij getrokken en maakte me een reuze camera. Erg handzaam, handig om overal mee naar toe te nemen..haha.
                                                                                                                                                     Jaspers surprise was een door mij gemaakt zacht kleed waarop ik spiegeltjes en vormen gevuld met gekleurd vloeistoef en glitters. Leuk om naar te kijken en te voelen. Het is niet zo groot zodat het tussen zijn wig en televisie kan liggen.  Toen liep de cirkel klem. Jasper was tenslotte begonnen met zijn surprise.

 Nancy kreeg van Wouter een spiegeltje, want zij is immers de mooiste moeder en van die mooie moeder kreeg de bofkont een zachte knuffel, omdat hij zijn kat moet missen als hij bij zijn moeder is.Alle surprises gingen vergezeld van een gedicht en ook die waren met zorg gemaakt. Het is ieder jaar weer een verrassing wat we te zien en te horen krijgen. Geweldig gewoon. Verder is het zoals vanouds een gezellige bijeenkomst. Volgend jaar weer! En dit weekend is het tijd voor de kerstboom.

2 comments:

zuz said...

ja, het was weer helemaal super!!! Blijft leuk, mooi en warm.

knufffffjes
zuz

Anonymous said...

de familie kn.....utsel!!! Stelletje creatievelingen :)
wat een leuke ideen allemaal; ik moet wel lachen om de camera: da's echt een mannenwerkstuk; lekker groot en duidelijk! Jasper heeft ook veel aandacht gescoord met zijn kleed zo te zien op de foto's!Gezellig gemaakt met z'n allen!Superlief en onvergetelijk voor de kids!xAukje