Wednesday, December 07, 2011

op bezoek...

Vandaag is het woensdag en dat betekent dé kans om met vriendin Aukje af te spreken. Helaas  kon ze niet weg van huis, want de man van de cv ketel moest langs komen. Gelukkig kon ik wel weg, geen monteurs die hier langs moesten komen, en aangezien er geen bezwaar was tegen knutseltroep ging ik op weg, met lekkere koeken, naar haar. Al kletsend begon ik aan mijn surprise en werd voorzien van koffie. Vriendins zoon kletste nog even mee voor hij op weg ging voor al weer een schoolexamen.
Vriendin en ik zijn zomaar niet uitgekletst en dus genoten we van een gezamenlijke lunch voor we even met mijn dochter Eline skypeten en ik weer naar huis ging, maar niet voordat ik haar jongste nog even zag. Heerlijk hoor zo'n vriendschap. Hij gaat al zo lang mee (onze oudste dochters zijn 19 of op een week na 19) als dat we moeder zijn en is toch wel heel bijzonder. Een vriendschap om zuinig op te zijn...hihi....en zo gezellig, daar ga ik graag op bezoek!

4 comments:

Anonymous said...

heeeelemaal mee eens; wat een lief blogje xxxxxxxx Auk

Natjeelco said...

Heerlijk zo'n hartsvriendin. In goede waarde laten maar dat gaat ook prima zo te lezen :-)

John said...

Het zou een groot toeval-gehalte hebben gehad als ook bij jou de cv monteur was langs gekomen :)

zuz said...

heerlijk!!!

xxx