Saturday, December 03, 2011

op stap

in "de Post"
Donderdag ging ik weer lekker op stap met vriendin Esther. Het is de laatste jaren traditie geworden om voor  het Sinterklaasfeest een keertje naar Antwerpen te gaan.  Het is wel altijd een uitje waarbij de klok goed in de gaten gehouden moet worden, want ik kan pas weg als Jasper opgehaald is door de taxi chauffeur, wat een kwartier later is dan vorig jaar. De tijd dat ik terug thuis moet zijn is niet verandert dus het is wel fijn als het winkelen voorspoedig gaat. Ik had alvast mijn engeltjes gevraagd of dat geregeld kon worden en ja hoor de aanschaf van  alles wat ik nog moest hebben, onder andere een cadeautje voor mijn zus en haar clubje, verliep voorspoedig.
we parkeren op linkeroever en nemen
de benenwagen door het "st. Anneke"
thee met Sint lekkers


op het menu van "de Post"....


Tussendoor lunchten we op ons vertrouwde adresje "de Post" waar het dit keer niet zo druk was waardoor ik mijn "stralend slaatje Nicoise"zo voor mijn neus  had staan. Heerlijk hoor.
Alles verliep zo goed dat ik zelfs nog tijd had om bij vriendin Es een kopje koffie te drinken en te kijken hoe knap haar zoon Olaf mini meubeltjes van hout had gemaakt. Echt super van hem.
Ruim op tijd voor Jasper was ik weer thuis. Missie geslaagd!

3 comments:

John said...

In Antwerpen shoppen is wel leuk ja. Toch alweer een poos geleden dat ik er was. Wij Zeeuwen zijn er tenslotte zo :D

Roosnans said...

Lekker hoor, zo'n dagje sjoppe met vriendin! Gisteren met San Amsterdam onveilig gemaakt! Daar zijn wij 'trechters dan weer zo!

knuf

Anonymous said...

Leuk ma!
liefs Eline