Saturday, December 03, 2011

waardering

Ik vind het belangrijk om zo nu en dan te laten merken dat ik iemand waardeer. Complimentjes worden niet altijd gul uitgedeeld al probeer ik dat wel te doen. Dat lukt me in bepaalde situaties, zoals overblijven, tekenles en mijn kinderen die bakken, koken en goeie punten halen, beter dan op andere momenten. Bij sommige dingen is het ook niet zo makkelijk om te laten weten dat je ze waardeert en dus greep ik Sint aan om mijn waardering te laten blijken naar de Welzorgertjes (zo formuleerde een van hen zijn collega's op het verjaardagskaartje voor Jasper).
Jasper was gisteren jarig en dat ging ik helpen vieren op zijn dagverblijf, onze "eigen" Welzorger, René kwam ook een taartje eten en dus kreeg hij een tas met cadeautjes mee, met gedicht. Uit angst voor wat ik mogelijk in het gedicht gezet had wilde hij alvast gaan lezen, maar dat ging natuurlijk niet door. (wat hij in zijn bus deed weet ik natuurlijk niet). Later op de dag kreeg ik een mailtje dat ze het superleuk gevonden hadden. Kijk, dat was de bedoeling, want al loopt niet alles altijd even soepeltjes, ik ben wel blij dat ze de remmen voor de 300ste keer komen maken!
chodaoade gereedschap voor de mannen uit de werkplaats, een chocolade laptop voor onze adviseur en de dames van de telefoon kregen Sint en pieten van chocolade en banketstaafjes.

2 comments:

Roosnans said...

hartstikke tof idee!!! DAt zullen ze vst heel leuk gevonden hebben en maken ze ook vast niet vaak mee....

knuffie!

Roosnans said...
This comment has been removed by the author.