Friday, October 01, 2010

nazomerwandeltocht



Vorige week vrijdag was het de dag van de nazomerwandeltocht. Het is de laatste waar ik als ouderraadslid aan gewerkt heb. Het ging niet allemaal vlot, het zat wat tegen, maar dat mocht de pret niet drukken vrijdagmiddag was alles klaar. De route door het door werd opgeleukt door 15 opdrachten,waarvan de laatste 8 van mijn hand. Ze kwamen allerlei juffen en meesters tegen die verkleed waren als iemand uit de stal van studio 100. De directeur was de boef die door een juf verkleed als Mega Mindy bij de kladden werd gegrepen. Mijn dochter en een vriendin waren Plop kaboutertjes, nog 2 meiden speelden voor Bumba en Bumbali en ook de juffen piraat waren in de route te vinden. Zelf had ik een charmante rol als Frieda Kroket. Ik had mijn frietkraam en dergelijke bij en met behulp van meester Bas die Octaaf speelde deelden we frietjes (frietchips) uit. Want ja...dat was toevallig een van Octaaf zijn specialiteiten.... Juf Irma was de burgemeester en mocht alle friet betalen, Bram was allerliefst als Samson en Ina mocht de rol van Gert op haar nemen.
Veel gelach en vrolijke gezichten gezien die avond. Het was prachtig weer tot de prijsuitreiking begon. Misschien dat het steeds harder ging regenen omdat ik deze moest verzorgen?
Hier vind je actiefoto's van Frieda Kroket en alle anderen : http://www.openbasis.com/sande/ Ga naar het fotoalbum en kies daar Nazomerwandeltocht studio 100 2010.

2 comments:

Roosnans said...

maja is 5? ja ja ja ...heb ik het goed???

Heerlijk sjarmant weer die Frieda! ha ha ha!!!

Ziet er weer prachtig uit!

En nu de komende jaren afkicken???

kuz
zuz

Lin's ding said...

niks afkicken, tijd voor nieuwe dingen... heb het heel bewust afgesloten hoor