Sunday, October 03, 2010

cadeautje


Mijn verjaardag is al weer even geleden maar zaterdag kreeg ik nog een cadeautje. Met mijn vriendin Elly had ik afgesproken om met haar dochter en schoondochter uit eten te gaan en een film te bezoeken. Tenminste dat was het idee, maar vrijdag kreeg ik een snel telefoontje met de vraag of ik al om half 1 weg kon thuis. Ik mompel een ja dat denk ik wel en dat was het gesprek. Later de dag hoorde ik dat ik om kwart over 12 opgehaald zou worden en dat ik een matje, kussen en een dekentje moet meenemen. Even later belde haar dochter dat ze me om 12 uur halen kwam en dat ik ook maar een flesje water meenemen moest.
Enfin, geen idee wat me te wachten stond maar ik stond klaar met alle benodigdheden. Het doel bleek Middelburg, beter gezegd het Padmacentrum. Wat volgens de folder de ontmoetingsplek voor persoonlijke groei en ontwikkeling is. Still no idea what would happen maar de energie die er hing was goed.
We bleken een sessie bij te gaan wonen van Keesjan van der Klooster. Onze matjes hadden we niet nodig, die had hij zelf al klaar gelegd. Op zijn eigen manier bepaalde hij wie waar kwam te liggen en stuk voor stuk gingen we allemaal plat alsof hij aan een touwtje trok. Een bijzondere ervaring die 2 uur duurde. Keesjan zet (ik citeer even zijn flyertje) eenheidsenergie in beweging waardoor lichaam, geest en ziel weer in harmonie komt.Hij gebruikt hierbij helende stemklanken. Ieder krijgt wat hij nodig heeft op dat moment en ondanks dat het een groepssessie is krijgt ieder ook nog individuele aandacht. Je kunt hier meer over hem en zijn werk lezen: http://www.umojaworld.eu/
Na 2 uur was de sessie dus klaar en waren we allemaal gammel wat vandaag ook nog lekker doorwerkt alsof je zwaar gesport hebt of platgewalst bent.
In ieder geval we waren verlicht vonden we zelf en daar hebben nog lekker om gelachen, want de dag was nog niet om. Heerlijk genoten we met z'n viertjes van een lekker maaltje op de markt in Middelburg en daarna van een film in Vlissingen. We zagen de film Legend of the Guardians ; The owls of Ga'Hoole. Voor onze hersenen ging het af en toe wel lekker snel, maar het was een indrukwekkende film. Kortom ik was een echte bofkont met zo'n dag cadeau van zulke geweldige meiden. Dat wordt lekker nagenieten de komende tijd. Meiden bedankt!

5 comments:

nans said...

klinkt indrukwekkend, die sessie!

fijne dag dus, alles bij elkaar!! geniet nog lekker na...

kuz
zuz

John said...

Dat klinkt erg interessant. Leuk zo'n kado lijkt me.

Natje said...

Klinkt geweldig, Zou ik ook wel eens willen doen. Natje xxx

Anonymous said...

HeLin!!!
lekker genoten dus...lijkt me weer een hele nieuwe ervaring erbij!
sys,
Auk

Martha said...

wat bijzonder, ik vind het heel leuk te lezen hoe jouw pad loopt
:-). Ook je manala's vind ik bijzonder en lijken op geen van de mandala's die ik heb mogen aanschouwen van anderen.
Ik ben in elk geval weer bijgelezen