Sunday, July 04, 2010

Joseph


We zijn nogal uit huizig hier en dus gingen we vandaag weer op pad Eline, Bram en ik. We pikten vriendin Elly op haar dochter Marieke en haar vriendin Tanja. Het doel van vandaag was het Beatrix theater in Utrecht, want we gingen genieten van de musical Joseph. Zelf had ik hem al een keertje gezien, maar ik had zo genoten dat ik hem graag nog een keer zag. Elly en Marieke hadden de kaarten verzorgd: 2 voor de prijs van 1. Dat vonden we wel een goede deal, zo kun je nog eens leuk uitgaan. De vorige keer was Freek Bartels Joseph, maar deze keer speelde de andere cast met John Vooijs als Joseph en zo waren er nog andere musicalsterren anders. Zo is de musical hetzelfde maar toch anders.

Maar goed,net op de nipper arriveren we in het theater, want wij kunnen heel goed relaxt lunchen. Ik ga nog even terug naar de andere kant van het gebouw waar de bus geparkeerd staat, want natuurlijk is het koopzondag en dan moet je parkeergeld betalen. Tja als Zeeuws Vlaming was ik niet op de hoogte of het wel of niet koopzondag was. We zitten dus wat later op onze plek, maar genieten met z'n allen. De achterburen vragen zich in de pauze af of we nog binnen mochten...tsss...we zitten er toch?.... de woorden Zeeuws Vlaanderen en koopzondag doet genoeg. Ze hebben zelf niet betaald omdat ze ook niet op de hoogte waren. Hun zoon kucht de hele tijd erg ongezond in onze nek, maar wij genieten.

Na afloop drinken we nog wat en natuurlijk eten we op de terugweg weer op het gemakje ons diner, kletsen er op los en zingen mee met de cd van de musical die ik al lang had, want ik vond de musical de eerste keer al goed. Zo eindigt er weer een prima topdagje waar je alleen maar bij concluderen kunt : we hebben het goed!

1 comment:

John said...

Ik ben gek op musialfilms. Das toch weer anders als het in het theater zien, maar toch. De muziek blijft het zelfde :D