Saturday, July 03, 2010

Concert at Sea

Gisteren begon ik dit logje over Concert at Sea, waar ik zo gezegd was met Eline, Bram en Bo. Een apart logje want je blijft de foto's verslepen. Dat kost te veel tijd en ergert me op den duur. We hebben genoten van fijne zomerse muziek, waar ik jullie nog even middels wat video's van laat genieten. De kwaliteit is wiebelig en niet altijd scherp, maar het geeft een leuke impressie van de sfeer en daar gaat het om. Die zat wel goed vooral toen Blof ons met zijn ruim 40000en alles is liefde liet zingen, keer op keer op keer. Wauw wat een energie!

Waylon en daarna de zomerse dag Caro Emerald



Milow en veel bier bij Rowwen Heze


genieten van de zon, van alles wat te zien is en van elkaar.





ik heb de zon echt in de zee zien zakken, hier is ie al op weg.


de mannen lieten ons een liedje samen zingen over de Zeeuwen, die ik niet altijd zo complimenteus of kloppend vond, maar ach ik woon dan ook helemaal onderin Zeeland en heb wat Vlaamse invloeden.....

lasershow bij Blof
Milow


samen zingen

Blof aan het werk

No comments: