Thursday, July 08, 2010

feestjes

Gisteren werd mijn Rudie 47. We hebben een kleine familie dus feesten we altijd bescheiden. Wel kwam er een bevriend koppel met hun zoon voor een mini barbecue en taart langs en net als het andere bevriende koppel dat kwam namen ze gezelligheid mee. Door het prachtige weer hielden we het lekker buiten vol. De hele dag had ik last van hoofdpijn en was dan ook erg blij dat vriendin Aukje en mijn dochter Eline zo hielpen met de vaatwasser legen en vullen. Heerlijk om ze om je heen te hebben.
Ook vandaag was er feest, nu aten we taart bij Aukje en haar man, want haar Fred werd 43 of hoe hij het liever noemt 34. Vandaag genoten we mee met de gezelligheid en het gelach aan hun tuintafel.
Morgen? Ja ook dan is er feest. Weer in mijn tuin, maar dit keer hoef ik alleen te helpen zorgen voor wat randvoorzieningen, voor de rest hoef ik niet te helpen dat kunnen Eline en haar vriendinnen m/m best zelf. Ze oefenen al jaren aan het eind van het schooljaar.

3 comments:

Anonymous said...

en gezellig dat we het vonden.....ik ben blij met jou en jullie!!! Dat houden we er hopelijk nog lang in!!!!!
En voor Eline: veel plezier vanavond, you pre-teaching party-animal!!!!
Liefs,
Aukje

Anonymous said...

Ik vond het heel gezellig weer!
dankje nog he ma voor de hulp enzo!
xx
eline

Anonymous said...

Eline, wat ben je toch een gouden meid....