Tuesday, November 11, 2008

stokje

Ondanks de tijd die tussen mijn voorgangers zat en mij ben ik echt niet vergeten dat ik nog iets met een stokje moest doen. Het was zoiets als wat is onbelangrijk voor mij en dat in 6-voud. Laat ik er dit van zeggen. Ik vind dit helemaal geen makkelijke opdracht. Ik kan het me makkelijk maken en moeilijk en als je bedenkt dat ik net heb zitten lurken om te lezen wat anderen er van gebakken hebben snap je waar mijn gedachtengang bij zoiets naar toe gaat.
6 dingen dus die voor mijn onbelangrijk zijn:
1. Dat Jasper paardenmelk krijgt, het resultaat geen slijm en benauwdheid is belangrijk de rest niet.
2. Waarom ik de dingen doe die ik doe. Nee, ik hoef me niet te verantwoorden naar anderen, al vinden anderen van wel. Het weer legt toch ook geen verantwoordig af over het water wat over je uitgegoten wordt of de wind die lekker door je haren waait.
3. Dat mensen me een "apart" mens vinden...mooi toch, ben je tenminste een gekleurde muis i.p.v. een grijze.
oef nog geen 6, pas halfweg....
4. Waarom mensen weten wat ze weten.
5. Dat Derek Ogilvie van show houdt. (pff, da's een makkelijke om er van af te komen)
6. Dat wat ze nieuws noemen... veel geneuzel om papier of zendtijd te vullen, met veel herkauwingen en te veel pessimisme.
Zo... behalve Pascale weet ik geen blogger meer te bedenken om het stokje aan door te geven, dus Pascale...succes. Bij haar kun je ondertussen ook nog lezen over ons uitje naar de Night of the Proms!

2 comments:

Anonymous said...

lekker belangrijk...
x auk

Roosnans said...

vindt het een hele mooie verzameling geworden, waar een zeer groot stuk LIN in te herkennen is! grin
dikke zoen
zuz