Sunday, November 23, 2008

kneuterig weekend


zaterdag
Daar de weersvooruitzichten niet best waren werden de zaterdagplannen gewijzigd. Met Eline zou ik wat open dagen bezoeken in Amersfoort en Utrecht en omdat Rudie werken moest zou Ina hier komen oppassen, zodat de jongens niet in het vieze weer rond zouden moeten lopen.
We blijven dus thuis. Goed voor de surprises en gedichten die gemaakt moeten worden en zo zaten we dus gedrieën aan tafel te frobelen aan tafel. Eline maakt niet alleen een familie surprise maar ook 1 voor een vriendin en Bram moet er ook 2 maken (school). Ook ik moet er 2 maken, want Jasper heeft het weer uitbesteed.
Gezellig hoor. Jasper kijkt toe en naar wat dvd's en vindt het prima zo.
Zondag moest Eline mee naar Hulst om te kijken of de schoenen die van een andere locatie gebracht waren naar de schoenenwinkel pasten. Ja...eindelijk degelijke winterschoenen. Het winterweer slaagt onmiddelijk toe en als sneeuwmeisjes lopen we door de stad, want dan kan Sint meteen wat inkopen doen. Leuk, de meisjes onder elkaar. Voorzichtig, met een vaartje van pakweg 35 km. per uur arriveren we over alleen maar ongestrooide wegen veilig thuis. Pff....

zondag
Dan duiken we nog even de sneeuw in om te genieten. Eline en Bram maken nog even een sneeuwpopje en we gooien wat sneeuwballen voor we onze maagjes vullen met een warme maaltijd. Heerlijk zijn zij die kneuterig zijn.

3 comments:

John said...

Gister viel hier niets maar scheen de zon. Vandaag was het een ander verhaal. Ik ben geen stap buiten geweest :-)
Mooie foto's!

Martha said...

Ook ik heb geen stap buiten gewaagd, dat ga ik nu doen richting werk. Volgens mij ligt er geen sneeuw meer op straat. Jij en jullie zijn in elk geval het weekend weer gezellig doorgekomen. Ik moet ook hoognodig met Sinterklaas aan de gang. helaas gaat het hier slechts om de cadeautjes en wordt er niet aan gedichten of surprises gedaan :-(

Roosnans said...

heee, heerlijk toch, zo'n kneuterweekend! klinkt als helemaal goed!
dikke zoen
en knufs voor de rest
zuz