Monday, November 10, 2008

de dag van de mantelzorg


Vandaag lekker geschilderd bij Daisy aan mijn poort. Ik kan er thuis nog lekker veel aan doen en het kriebelt...maar vanavond cursus. Helaas, geen schilderen. De magische wereld bij mijn poort breidt zich verder uit. Morgen zal ik hem eens fotograferen, dan kunnen jullie de tussenstand een beetje bij houden.

Bij thuiskomst vond ik een azalea en een plastic zak met handdoek en folders voor de achterdeur voor mij als mantelzorger. Lief he... kan ik eindelijk al dat zweet wegwissen van dat mantelzorgen...

4 comments:

Martha said...

Haha, die handdoek is wel duidelijk maar die azalea dan?

John said...

Kijk, dat is nog eens een verassing dan.. Mantelzorgers zijn eigenlijk goud waard, dus die handdoek en die plant zijn dan weer een ...Blablabla ;-D

Roosnans said...

wel verdiend hoor mantelzorgertje van me!!!!Dikke knuf en nieuwsgierig naar je poort, natuurlijk...grin... Dus hij mocht nu wel mee naar huis??? hi hi
zoen
zuz

Lin's ding said...

@Martha, de azalea heb ik op de foto onder mijn arm...
@Redstar...veel bla bla ja..hahaha
@Nansepansje: ja nu wel want ik kan nog veel verdiepen, hij zal uiteindelijk nog wel een keertje mee naar Dais gaan