Thursday, September 27, 2007

Opdracht volbracht


Vandaag was de dag dat mijn tekening klaar moest zijn, want vandaag had ik mijn tweede sessie met Hans. Het was weer enerverend, maar mooi. Hier is ie dus, mijn opdracht, helemaal af en wat heb ik er van genoten om er aan te tekenen en te werken. Wacht maar af, er komen er vast meer, maar eerst de vogelverschrikker voor het fruitfeest van S.L.Z. van zaterdag. Morgenochtend moet hij in de auto kunnen stappen en hij is nog niet helemaal (of was het helemaal niet?) klaar.

4 comments:

ingrid said...

Wauw....
Prachtig gewoon, meer hoef ik er niet over te zeggen. Maak er snel nog maar weer, en laat ons allen maar meegenieten.
Kus Pas

Anonymous said...

MOOI mooi mooi mooi hoor!
en nu koesteren!

dikke knuf
zuz

Martha said...

Je hebt er nog heel wat bijgetekend. Echt heel erg mooi :-)

Anonymous said...

Hé Linda,

Via-via (klikker-de-klik, je kent dat wel) kwam ik op jouw site terecht. Wat een práchtige tekeningen maak je, Linda!!! Wat moet het heerlijk zijn om inspiratie te hebben en je ziel en zaligheid in zo'n kunstwerk te leggen. Ik krijg er zelf ook zin van om te tekenen (nu alleen nog tijd vinden/maken).
Foto's zijn ook prachtig, volgens mij ben je vaak met je camera op pad. Ook daar hebben we een gedeelde interesse, door de lens zie je soms nog beter dan in 'het echt' hoe mooi het leven in elkaar steekt.
Keep up the good work en ik kom vast nog wel eens terug geklikkert naar je site!

Groeten, Lonny X