Tuesday, September 18, 2007

de westerschelde



op weg naar Perkpolder op de fiets, buitendijks...zaterdagochtend

en speciaal voor Mike, de zee op film. Geen aanrollende golven aangezien het eb was, maar rust en vogels....zucht... Ik geniet altijd van de kleuren, de zon op het water, het gekwetter van de vogels die zich storen aan mijn aanwezigheid, de geur van de zee, het geluid van het water.....rustgevend vind ik het.
update: hier waren Eline, Bram en ik naar op weg toen we het fietspad buitendijks namen, afgelopen zaterdag http://www.bndestem.nl/zeeland/article1891504.ece Kijk en zie het bewijs.

7 comments:

Roosnans said...

wauw....weer even thuis....zucht zei de wind...en wat de vogels vertellen kunnen we alleen maar raden...maar ze vertellen vast van al het moois dat het leven te bieden heeft...

Martha said...

Lieve Lin, ik ben helemaal ontroerd, wat heerlijk om te horen en te zien en de wind en de vogels. Dank je wel!

Martha said...

Dit filmpje is nu al mijn favoriet en mijn wangen net zo nat en zout als de zee

Lin's ding said...

graag gedaan lieve Mike... de golven komen nog een keer hoor... en lieve zus, kom snel nog eens naar huis, dan genieten we samen nog een keer in real

ingrid said...

Mooi hoor die westerschelde, Mike, bij mij zie je tussen de paarden de golven ook.. moet je maar eens kijken.
Lieve Lin, tot morgen.
Pas

Martha said...

Daar was ik weer...
Moest weer even van de zee, een stukje van je stem, vogels en de wind genieten :-)

Anonymous said...

Cool filmpje... of ik bij je op de dijk sta.
Gr. Es.