Monday, September 17, 2007

mijn opdracht

Donderdag had ik een sessie met Hans. Een meneer met gouden handen, die met mij aan de slag ging. Zaken, waar je je niet perse van bewust bent, werden opgeruimd en dingen eventueel toegevoegd. Het lucht op, maar maakt ook kwetsbaar en het was zeer zeker emotioneel.
Mijn opdracht van Hans: maak maar eens een tekening van wat je hier mee gemaakt hebt.
Stap voor stap vordert de tekening. Hij is nog in wording, maar je mag meekijken, maar beste lezer: ik geef me d.m.v. mijn tekening erg "bloot", laten jullie dan allemaal een reactie achter zodat ik weet wie jullie zijn. Ik weet dat jullie met meer zijn dan ik kan lezen bij de reacties ... niet helemaal eerlijk he?!....

8 comments:

Roosnans said...

dit is zuz
die heel veel van je houdt
en het wordt steeds mooier
en jij ook!
hou van je!
knuf
zuz

ingrid said...

fantastisch, dat je zo je zelf kunt bloot geven, kheb met bewondering gekeken en genoten. kben benieuwd naar het eindresultaat.
Liefs pas

Anonymous said...

Ik ben via Mike's website bij jou terechtgekomen en lees graag mee over jouw drukke bestaan en gezin. Vind het bijzonder hoe jij de dingen die je bezighouden, kunt uitdrukken in foto's en tekeningen/schilderijen. Ik wens je veel kracht en liefde op je pad.
Emmetje.

Martha said...

Lin ik vind het heerlijk om je tekening te zien groeien maar vind het wel jammer dat de foto zo klein is.
Ik vind het verder fantastisch dat je zo aan het opruimen bent van binnen. Ik vind het geweldig om je via dit blog 'te volgen'

Anonymous said...

allee, mijn met beide voeten in de aarde geplante vriendin, who the piep is Hans nou weer....kloop verschriklijk achter dus...maaarrre, da blootgeven is toch eeen goed idee voor je, maarre wel terug aankleden achteraf, anders hou je het koud hoor, ons ken ons toch zowa or. Van mij alvast een dikke kus, want ge blijf nen kanjer !!!!xx Aukje

Anonymous said...

trouwens je tekening is wel heel bijzonder zie ik, ik wil die graag eens in real-life bekijken...pas een beetje op jezelf he meis
x auk

Lin's ding said...

hallo Emmetje, wat leuk dat je mee leest. Ben meteen gaan zoeken bij Mike of ik je vinden kon bij haar linkjes, maar da's niet gelukt.
Ook voor jou liefde en kracht!

Martha said...

Ik kan je ook niet vertellen wie 'emmetje' is...