Friday, April 05, 2013

creatief op alle vlak

Heerlijk, dat creatief zijn. Creatief zijn ben je op verschillende manieren en ik maak dan ook graag gebruik van mijn creativiteit en niet alleen met mijn handjes. Laten we het toch even tot dat onderwerp beperken. Zo schilderde ik verder aan mijn Oefenroosje:


Op eerste paasdag bakte ik me suf, want de hele familie (en nee die is niet zo groot) kwam tweede paasdag lunchen. We vierden ook nog de verjaardag van mijn zus en mijn zoon die komende maandag samen jarig zijn. Zus verzorgde de overheerlijke taarten (glutenvrij)


brioche, met en zonder gluten


glutenvrij paasbrood

scones met en zonder gluten en ook
scones met appels en rozijnen.
Scones met clotted cream en jam..jammie
 

Dan was het ook weer tijd voor tekenles.
Fijn met negen kinderen die kletsten, lachten en tekenden. We sloten de plattegronden eindelijk af en steeds meer kinderen begonnen aan onze nieuwe project: "ik".  Ze moeten dus een zelfportret maken en dat doen ze met behulp van een spiegel en/of een foto.
 

een detail uit de plattegrond van Floortjes
eigen pretpark. "happyland" Geweldig
is ie geworden.
de zeven zeeën met even zoveel boten.
Met verve aan gewerkt.
geïnspireerd op een spel van de Nintendo.
Prachtig getekend.







naar aanleiding van de vakantie
op Sicilië.
en ach de juf tekende ook nog even mee.
Verder scrapte ik ook nog aan een boekje voor Esther met foto's van de high tea ter ere van haar verjaardag. Nog niet af want er kruipt veel tijd in en ik heb natuurlijk wel genoeg hobby's...want er moest leuke post komen voor Eline en natuurlijk werkte ik ook nog aan mijn schilderij. Kortom een greep uit mijn week.

boekje voor Es, post voor Eline
tafel vol om te schilderen


 

1 comment:

Anonymous said...

Leuk ma, die foto's van de tekeningen van je tekenkinders!
En al je baksels waren heel lekker :D
Straks nog een stukje van de door jou gebakken taart nemen, jammie!
Liefs, ELine