Sunday, May 20, 2012

weer een weekend voorbij

verlaat moederdag cadeautje
 voor mijn vriendinnetje
ik vond nog een lief gedichtje
voor erin.
......een reden om even te tekenen



een oranje tipje op bezoek in de tuin.

mijn vriendin en haar gezin
kwamen eten, Bram maakte de tomatensoep
a la Jamie, ik de rest van de maaltijd

Na alle trouwe meppen di e hij  tijdens onze tennispartijtjes heeft uitgedeeld heeft mijn racket het opgegeven. Hij doet het niet meer zo goed..... hoe moet dat nu deze zomer?

5 comments:

John said...

Die tomatensoep was dus vast lekker. Verder hadden jullie het goed waarschijnlijk :)

Roosnans said...

En, wat vond Es ervan?
Lekkere tijd gehad dus!!! En wat dacht je van een nieuw racket kopen? Blijkbaar veel waard voor aijn geld!!!
Xxxx

Anonymous said...

Het racket is kapot????? :( :(
dan moeten we zaterdag een nieuwe kopen!
xx

Anonymous said...

He lieverd,
wat ben je toch bijzonder....!
Essie, we boffen maar he, met zo'n friend!
Aukxxx

Anonymous said...

wat is ie mooi:-)
xxElly