Friday, January 22, 2010

ontspannen

Het is hier zeker niet altijd zweten en afzien, laat je niets wijs maken. Ik laat me dat ook niet wijs maken al zijn er mensen die me dat willen aan praten zo nu en dan. Er zijn heel wat momenten van gezelligheid en gesprekken. Woensdagochtend wandelde ik met een vriendin langs de zee. Mijn favouriete rondje onderlangs de bomen op de dijk en dan buitendijks terug. Meestal wandel ik dit rondje van ongeveer een uur met een andere vriendin, maar nu was de wandeling gevuld met andere gesprekken. Mooie gesprekken worden er al wandelend gevoerd. Natuurlijk blijft het oog voor de natuur. Wat werkt zo'n wandeling toch altijd ontspannend.

4 comments:

Roosnans said...

ha ha ha.... jij en je iets aan laten praten...dat lukt niet
grin

je plaatjes zijn hoe dan ook rustgevend!!!

maar het rumoer is nooit ver weg...

Ik heb vandaag genoten van wouter die in alle rust even met jou belt, met papa onderhandelt, jou strikt en krijgt wat ie wil! een weekendje zeeland met een hoop geks... Ik heb hem al gewaarschuwd
: je kunt niet tegen je moeder grommen dat ze veel te gek doet tijdens carnaval, wat dat MOET nou juist...Ik geloof dat het dit keer door de vingers wordt gezien. Ha ha ha...
dikke kuz
zuz

John said...

Het is bij jou al net zo mooi als hier bij mij. Zulke wandelingen zijn onbetaalbaar vind ik.

Wouter Bijnsdorp said...

leu kik wil ook mee met optocht!!!! leu kelu keleuk leuk! ofsow!XD Xd xD



gloetunhet hartjuuu fan de vamiliej mazzuul!

Natje said...

Mooie foto`s lin! En nee ik ben niet jalours dat ik karnaval mis, ik ben er juist voor gevlucht! Natje xxx