Tuesday, January 19, 2010

carnavalsruilbeurs

In navolging van vorig jaar organiseerden we op school weer een carnavalsruilbeurs. Daarmee kon ik mijn tijd weer best vol krijgen natuurlijk. Kledingrekken en paspop halen bij de plaatselijke kledingwinkel, regelen dat de feestwinkel kwam, inventariseren van de spullen die binnen kwamen, inrichten, opruimen en spullen meegeven. Het is sneller getypt dan uitgevoerd natuurlijk. Maar ach, het is weer voorbij, het was gezellig druk en bracht ook nog wat op voor school ook. Zelf heb ik ook nog wat verkocht en de rest is weer opgeborgen. De stickers met mijn nummer, prijs en maat heb ik er op laten zitten, dan kan het volgend jaar gewoon weer naar de beurs, zonder dat het me veel inspannning kost. Verder hoef ik dan ook niets meer te doen, want dan zit Bram niet meer op de basisschool. Wat zal dat rustig worden.

4 comments:

Roosnans said...

lang leve mijn eigenste organisatietalentzus!!1

goe gedaan weer wijffie!!!

dikke kuz
zuz

John said...

Tuurlijk is dat gezellig. Het gaat om Carbaval :))
EN best slim om die prijzen te laten zitten voor volgend jaar ; )

Martha said...

Misschien ga je je wel vervelen...


Whoehahahaha

Lin's ding said...

@ Martha....hahaha...vervelen...nu in ieder geval nog niet...heb net mijn neefje aan de telefoon gehad en zus en hij lopen mee in de optocht in het dorp van onze ouders...dus...5 pakken van schuim moeten gemaakt worden...ik geniet er nog maar even van..voordat de verveling toestaat