Wednesday, October 29, 2008

ze is jarig!


Zoals velen van jullie wel weten is mijn oudste, het kind dat me moeder maakte jarig vandaag. De enige echte Eline Toptiene is vandaag 16 jaar geworden. Reden genoeg voor een feestje dat is duidelijk. En een feestje werd het ondanks haar proefwerk en lange schooldag. Het huis is versierd met onder andere Jip en Janneke slingers, versieringen aan haar stoel, bord en zelfs bij de trap. Glimmend geniet ze er van als ook van de lieve kaarten en het boek van haar broers en van alle kleurige cadeau's die ik bij de haar favouriete Wereldwinkel kocht. Na schooltijd is het tijd voor chocoladetaart, voor haar de nummer 1 onder de taarten, met 16 kaarsjes ondanks dat het al dik half 5 is.

Het avond eten wordt opgediend aan een knusse tafel en de lasagna is zelfgemaakt, nog meer smullen dus.
Er volgt nog wat bezoek die avond, waar onder de opa's en oma's en zo eindigt de feestelijke dag gezellig.

Kortom ik heb er van genoten mijn dochter jarig te zien. Met reden ben ik bere trots op haar en dat is niet alleen omdat ze op haar verjaardag de vaatwasser uit ruimt terwijl ik bij het bezoek in de kamer zit!

9 comments:

Terrebel said...

Happy Sweet Sixteen!

Een prachtig en machtig moment weer in het leven van een ouder. Over een paar weekjes wordt mijn oudste 13...*zucht*.
Wat gaat het allemaal toch hard.

Geniet van elke dag met elkaar!

Roosnans said...

ze is gewoon een kanjer!
dikke zoen
zuz

John said...

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de glo-ri-a, in de glo-ri-a
Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,Hieperdepiep hoera ,

Martha said...

Wow, van harte gefeliciteerd, met terugwerkende kracht voor jullie allen!
Wat omschrijf je haar mooi met'de dochter die mij moeder maakte'
Dat raakt me, mooi mens

Anonymous said...

Je bent 16,, mah je eindelijkl BIER!!! (A)
Hartelijk gefeliciteerd!! =D JenZzziepensie

Anonymous said...

he lieve Eline,(en Lin, Rudy, Jappie en Bramboterham)
van harte gefelicteerd he!! (ga je nou zeuren om een brommer? Kan je lekker naar de schuurfeesten en makkelijk naar school!)Nou tot zondag hoor!!!! XXXX Aukje
Ps. ik heb nog een leuke dvd voor je feestje (Borat, altijd succes)

Lin's ding said...

@terrebel...reken maar dat ik geniet van de kostbare momenten met mijn kids....geniet van van de jouwe...en ook van het komende 13 jaar feest
@nans: dat is ze ja..een kanjer
@redstar....haha...dank je namens de jarige
@martha: mooi mens jij raakt mij ook...hihi...raken we toch mooi elkaar! haha
@Aukje: Eline moest errug lachen om je filmkeuze en riep erbij oooo nee!!!

Anonymous said...

Nog van harte!!! Hopelijk heeft ze een super dag gehad!Liefs Natje xxx

Anonymous said...

dankje wel mammie
ik vond me feestjes enzo heel leuk :D dankje wel daarvoor!
xxx Eline