Tuesday, June 17, 2008

opgelost

Gisterenochtend voelde ik aan de varen die er voor zijn doen slecht uit zag. Ha, teveel water. Dat moest er uit. Ik open de schuifpui om de plant buiten te zetten, maar het te veel aan water loopt zo de pot uit mijn boezem in. Getsie.....
Op zo'n moment gaat de telefoon. Hoe is dat daar allemaal met jou, klinkt er aan de andere kant van de telefoon. Voor mij duidelijk dat ze m'n blog gelezen had. Ik antwoord met een nat shirt en natte voeten dat ik het ook allemaal niet weet. Ik moet maar langs komen over een half uurtje. Goed idee. Ik was me en trek wat droogs aan en de plant staat afgegoten in de zon bij te komen terwijl ik vertrek.
Een uurtje of wat later ben ik voor mijn gevoel weer gewassen en gestreken en gereset kan ik er weer tegenaan. Alles opgelost: zowel letterlijk als figuurlijk. Dus mensen dank voor de liefde van jullie kant... het gaat hier goed. Zelfs Jasper zit weer. In zijn oude zitorthese die ze in januari vervangen hadden....

8 comments:

Anonymous said...

nou dat is mooi lieve mamsie :D

Anonymous said...

nou dat is mooi lieve mamsie :D

Anonymous said...

oeps twee keer .. ;s sorry

Anonymous said...

Nou, lieve mamsie van Eline,
da vind ik nou ook mooi; jij verdient alleen maar goeds, al krijg je bij lange na niet altijd wat je verdient...gelukkig ben je niet alleen op de wereld..he Eline?
x Auk

Lin's ding said...

nou lieve Eline en lieve Aukepaukie, jullie zijn ook van die mensen die alleen maar goeds verdienen en reken maar dat ik blij ben met jullie...mijn dikke lieverds

Roosnans said...

mooi zo....lucht weer helder

dikke knuffffffel
zuz

Anonymous said...

En wij met jou....

John said...

Wat een leuk verhaal :-) en ja, varens houden niet van water..