Thursday, June 19, 2008

het verdronken land van Saeftinghe

Als bevoorrecht persoon mocht ik gisterenmorgen weer met mijn vriendin mee het schor in. Haar werkplek is in er rond het gebied van Saeftinghe en is gids in opleiding. Jubelend ga ik mee hoor. Helemaal geen straf in zo'n mooi gebied te mogen rondlopen. Vooral met z'n tweetjes is het wel erg leuk. Lekker genieten van het de vogels die hun broedgebied beschermen, de bloeiende bloemen, het lichtspel op de schorren en slikken en het lange gras...
Zoals je merkt ik ben fan! Geniet mee aan de hand van mijn foto's en als je in de buurt bent ga er vooral langs en geef je vooral op voor een tocht (op voorhand). Het is echt de moeite waard. Vergeet je laarzen en schone kleren niet mee te nemen!


2 comments:

John said...

Het is er inderdaad geweldig mooi. En je hebt een mooie fotocollage gemaakt. ik kan dagen op zulke plekken rondhangen... in de buurt dan :-)

Martha said...

Adembenemend mooi! Dank je wel voor deze prachtige foto's :-)