Saturday, June 07, 2008

de bovenkamer

Vanaf dat we hier digitaal tv. kijken vond ik dat ik de zolder op moest. Daar vond je tot woensdag namelijk de antenne en die nam veel plek in beslag. Geen geduld om op vriendin Es te wachten die kwam helpen, haalde ik de zolder alvast leeg tot ik er niet meer bij kon. Met Es onderaan de ladder komen de laatste dingen en de antenne naar beneden. Later, na de thee met San, nemen Es en ik afscheid om elkaar weer te treffen voor het maken van een Sara voor haar zus die 50 jaar wordt. Tegen die tijd heb ik alle dozen uitgezocht en alles in plastic bakken herschikt en kan de zolder weer dicht. Zo dat verlicht de bovenkamer!

10 comments:

John said...

De zolder opruimen.. goed plan als ik bedenk hoe die er bij ons uitziet..

Anonymous said...

fel or, en niet teveel niesbuien hoop ik...goed voorbeeld doet volgen...zou toch moeten...
Auk

Anonymous said...

leuke foto!! :D

Anonymous said...

rarara= me = eline :D :D

Roosnans said...

Wat een beregoeie actie zeg...maar vast met veel gesnotter! Succes!!
dikke knuffel!
zuz

Anonymous said...

Wel leuk dat iemand zegt dat je blog niet leuk is om te lezen... misschien eerst eens nederlands leren? hihihi. Stomme spam! Klik maar nooit erop. Ik wil in de garage ook allemaal plastic bakken, deze zijn muisbestendig hihihi. Natje xxx

Martha said...

Hihi, er gaat niets boven een opgeruimde bovenkamer!

Anonymous said...

inderdaad een leuke foto!

san

Anonymous said...

Dank je voor je lieve woorden! Ja ik probeer echt wel iedere dag te genieten! We vertrekken vrijdag voor vakantie. Ben bijna niet online, tot na 11 juli, we gaan Amerika onveilig maken. Doei xxx
Natje xxx

Martha said...

Hee was da nou, gebeurt er niets na de bovenkameractie?