Tuesday, November 21, 2006

zondag


Zondag zoefden Eline, Bram en ik even op en neer naar Nieuwegein en ik nog naar Utrecht. Vaatwasser vervoeren van A naar B, bezoekje aan mijn zus en neefje Wouter, bezoekje aan het kinderziekenhuis in Utrecht door mij terwijl de rest boeken scoorden op de boekenbeurs.
Een productieve dag vol gezelligheid.
Op de terugweg werden we getrakteerd op mooie wolkpartijen en een mooie zonsondergang. Eline moest het van me proberen op de foto te krijgen vanuit de rijdende bus. Goed gelukt, toch?

3 comments:

Lin's ding said...

hee mammie leuk plaatje zeg... en leuke tekst alleen wel raar dat je ineens de onderste zin effe niet helemaal kan lezen... kuz van mij

Anonymous said...

hee meissies!!!
bijna meisjedag!!! ha ha ha
heel goed hoor: die foto!

doegie

Lin's ding said...

maaa ik wil een nieuwe!!!!!!! vandaag is het miesjesdag dus daar moet je maar wat van op je blog zetten.
nou weet ik niks meer te typen maar dit toetsenbord typt best wel lekker eigenlijk... maar wel een beetje zwaar.

nou kuskuskusksusksusksusksuskuskskusksusksuskuskuskusksusksuskuskuskukskusksusksusksusksuskuskuskuskuskusksukuskuskuskuskuskusk van eline (dat kan ik goed he?)