Friday, November 17, 2006

Hiep Hoera

Na een week internetloos bestaan, vind ik het toch wel tof dat het internet weer werkt. Dit allemaal dankzij Guido. Lang leve de computervirtuozen. Dat zal ik wel nooit worden: ik heb daarnet meegekeken. Daar bleef het dan ook bij. Haha.
De afgelopen week was niet echt hiep hoera. Jasper, die al twee weken verkouden was, kreeg er nog meer last van en zit dus na twee uur wachtkamer weer aan de antibiotica. Ondanks dat heeft hij ook nog een griepprik gekregen en hebben weer een paar minder lekkere nachten gehad. Nu ging het wat beter, maar het slijm zit nu goed los: hij hoest er flink op los. Afijn weer een paar grijze haren erbij. Zie ik er straks toch nog gedistingeerd uit.... ja ik heb humor...

Voor Jasper thuis zat ging ik met Esther en Lara nog naar Lochristi. Da's in Vlaanderen, he. We gingen naar een grote speelgoedwinkel met het oog op die man met mijter. Ik mocht rijden, want Jelle moest werken. Ha, riep ik, Zelzate en dan richting Gent afslag Lochristi! Nee, zei Esther ik weet alleen een andere route. Geleerd van haar zus.
Dus met mijn eigen TomTom reed ik weg. Wat heb ik gelachen zeg. Bij de eerste de beste afslag de goeie kant op vielen we in een omleiding. Na die omleiding kwamen er nog veel meer omleidingen. In Belgiƫ zijn niet alle omleidinge even logisch. Het duurt soms even voor je weer een bordje tegen komt. Zo gingen we met een omleiding van een kilometer of 10 van Lochristi 6 km. naar Lochristi 6 km. Ja, groot was het Hiep Hoera gevoel toen we na een uur en 40 minuten arriveerden!
De terugweg deden we anders. Ik TomTomde er zelf op los. Zelzate dat ging het worden. Via Puyenbroeck en dan gewoon net als anders. Ja dat ging een stuk sneller. Wat denk je: omleiding. Niet te geloven in Nederland konden ze het ook. De eerste kon ik nog net passeren, de tweede niet, maar gelukkig ging er toen een lichtje branden bij Esther. Lara? Nou, die moest lachen toen we de bus maar weer eens keerden. Geweldig.

2 comments:

Roosnans said...

amai en nu maar hopen dat mannen dit stukje niet lezen....die denken toch al dat we niet kunnen autorijden.... zucht....

maar gelukkig komt alles goed....uiteindelijk....ooit....

ha ha ha ha ha ha ha ha

ps mooi grijs is niet lelijk! grin

Lin's ding said...

maar ik kan wel autorijden, dat was niet het probleem, maar die omleidingen he. Nou die zijn toch vaak wel door mannen verzonnen..en met humor.