Friday, November 03, 2006

de plaatjes


Bij de tekst horen natuurlijk ook plaatjes, maar door een Blog probleem kreeg ik ze er niet op.
De foto van Eline en die van Bram zijn van het feestje met de kipjes,'s avonds bij het kampvuur en de andere 2 zijn van vrijdag. De eerste heb ik gemaakt op de Vrijdagmarkt. Het was vrijdag dus markt, ja...logisch. Het is een markt waar alles per opbod van de hand gaat en dit mannetje is alvast aan het kijken of er iets van zijn gading bij zit. Zelf zag ik nog dat er komplete inboedels stonden met de sanseveria's op de dozen gestapeld.Voor ieder wat wils....

De foto hieronder staat is van de bloembak van het restaurantje waar Esther en ik genoten van een lekkere salade...geen sla met spekjes ,neen, ondanks de tekst op het bord. Zo dat verklaart weer alles.......op naar de volgende blog

1 comment:

Lin's ding said...

mijjn feessie was leuk!!!!!!!!! dankjewel mammie voor het bedenken!!!!!!! kuzzzziez van mij