Sunday, November 05, 2006

Genieten




Vrijdagavond arriveerde mijn zus met haar zoontje voor een logeerpartijtje. Dat staat altijd garant voor een paar dagen (al gelang de lengte van de logeerpartij) gekkigheid, lachen en plagerijtjes over en weer. Het staat ook voor lekker eten en snoeperijen in de vorm van lekkere koeken en broodjes. Geen straf dus, maar gewoon genieten.
Mijn zus en ik zijn ook beiden dol op creatieve dingen waaronder spelen met onze camera's. Tegenwoordig is dat vaak een digi geval, waar je dan toch weer foto's met maken kan wat met een analoog geval iets lastiger is (in ieder geval voor mij).
Geniet even mee, dan geniet ik nog even na.


2 comments:

Lin's ding said...

whooooh ma vooral die laatste en die eerste ook zijn heeeeeeeeeel mooi!!!! die 2de ook hoor!! jammer da ik er nie bij was.....

Roosnans said...

prachtig weer!!!
geniet geniet geniet

kus
zus