Friday, February 22, 2013

effe tekenen

 
Gisteren en vanochtend lekker effe getekent...

kleurexplosie van vorige week,
ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar
er komt nog wat op....

niet alleen ik tekende effe, ook op school voor
 het buiten spelen, na het eten van de boterhammen.
Ik ben lief voor hem en dus
hij ook voor mij....
Alsof lief zijn voor een ander zo moeilijk is,
al hoor ik het kinderen nogal eens opmerken
dat ik zo lief ben voor ze...
en dat terwijl ik ze streng toe spreek..
In ieder geval...ik smolt

dit stond eronder getekend.

2 comments:

John said...

Tekenen is leuk. Het geeft een gevoel van vrijheid, en het lucht op.
Lief zijn voor anderen is niet zo moeilijk.
Wat wel moeilijk is, is dat sommigen het niet zien.

Je kreeg een mooie tekening in ieder geval :)

Anonymous said...

da's een gouden momentje voor de lieve overblijfjuf....xxxauk