Saturday, February 09, 2013

door de vrijdag heen



 


 
Even hoppen door mijn vrijdag. In de ochtend heb ik lekker gewandeld langs de schelde, ondertussen geluisterd en gekletst, zag ik mijn ouders vooraf en genoot ik van de katten. Siep, onze jonge kat ligt zo heerlijk te slapen om op andere momenten onze 12 jarige Sofie te plagen. Verder ging ik overblijven en schminkte ik nog wat kinderen zodat ze mooi gekleurd konden gaan feesten tijdens de carnaval viering op school waarbij dj P. van "het Feest" sinds jaar en dag de middag feestelijk en vol verve kleurt. 's Avonds haalde ik dochterlief weer op bij het busstation. De bus vanuit Breda zat goed vol dit keer, want natuurlijk gaat de jeugd massaal carnaval vieren en natuurlijk stonden er veel ouders te wachten om al dat grut op te halen. Samen kletsend op de bank tot ik Bram op moest halen van zijn carnavalsbal op school. Dat maakte het dagje af.

Carnaval is dit jaar een rustig gebeuren in ons huisje. Eline heeft geen vakantie en moet zondag dus al terug naar haar studentenstad, Bram is nog te jong voor vijf dagen carnaval te mogen vieren  en manlief en ik gaan ieder één keer op pad. Voor hem was dat vanavond, samen met mijn zus' lief en dinsdag ga ik met mijn nichtje Charlotte. Verder hier en daar een optocht en dan is het weer voorbij.



2 comments:

Roosnans said...

Idd, die Siep die net niet neutraal boven op de doos ligt...... Geniet komende week weer zussie, van al t moois...
X

Anonymous said...

Alaaaf!!! veul plezier bij t ouwijvenbal!xxxxxxAuk