Thursday, September 13, 2012

ligorthese update

Het is al weer even geleden dat ik het over Jaspers ligorthese had en natuuuurlijk willen jullie daar alles van weten. Na mijn blog over ligorthese gedoe begin mei zag ik een aanpassing van de ligorthese zonnig in. Nu zijn we twee aanpassingen verder en klopt de orthese nog niet helemaal. Bij de eerste aanpassing moesten Jaspers Welzorg adviseur en ik nogal kletsen om wat aanpassingen voor elkaar te krijgen en bij de tweede aanpassing kreeg Jasper liesriempjes. Verder veranderde er niets. Helaas voor Jasper op meerdere vlakken, want ondertussen was het zomer geworden. Wel had ik de meneer van de aanpassing beloofd dat ik hem terug zou laten komen wanneer de orthese niet zou blijken te kloppen. Hij vond het prima en dus heb ik hem vandaag "besteld".
hierom gaat het allemaal;
de matras staat hier rechtop,
Jasper slaapt zo natuurlijk niet
Sinds vandaag weet ik namelijk zeker dat de ligorthese nog wat veranderingen nodig heeft. De man met goed zicht op orthese zaken heeft er zijn deskundig licht nog een keer over laten schijnen en om te zorgen dat er dit keer geen onduidelijkheden zijn over wat er gedaan moet worden staat het nu alvast met watervaste stift aangegeven op de ligorthese zelf. Daarbij heb ik een velletje met aantekeningen gekregen om de "zaak" te verduidelijken.
Ik ben benieuwd hoe blij er op gereageerd wordt....In ieder geval zijn Jasper en  ik wel blij met deze twee meedenkende mannen. Ik heb ze maar getrakteerd op lekkere koeken (en de rest van Jaspers groep op het dagverblijf ook) en Jasper trakteerde ze op grote brede glimlachen. Hij genoot enorm, want zeg nou zelf twee mannen die speciaal voor jou komen om te helpen zorgen dat je lekker kunt slapen in je bed, dat is toch wel heel tof. Buiten dat vindt Jasper ze gewoon leuk!
Nu maar hopen dat de afspraak met de "aanpasser" ook leuk verloopt. Zal ik jullie op de hoogte houden? Het neemt hier ondertussen de vorm aan van een soap hier op mijn blog.

4 comments:

Roosnans said...

I looovvvvvveeee soap darling!!! Onder de douche, in alle soorten en maten! Maar hou ons hier vooral op de hoogte!!!!

dikke knuf!

John said...

Een glimlach als tractatie is goudwaard. Een koek is lekker, maar een glimlach kan een hele dag waardevol maken.

Lin's ding said...

nou Nans, vervolg komt hoor....ik heb in ieder geval al geregeld dat ik niet alleen in de polder ben wanneer die meneer komt. Hij voelt zich vast op de vingers getikt, "onze" adviseur komt ter ondersteuning......dat lucht in ieder geval al op.
En Red...die glimlachen van Jasper verwarmen je inderdaad de hele dag...zo zalig zijn ze

ingrid said...

haha die jasper toch,,, mannen die je lekker kunnen laten slapen, die moet je zeker op grote glimlachen tracteren!!. En de soap die lees ik met veel plezier, hou ons dus aub op de hoogte!!