Wednesday, September 19, 2012

een mooie dag

De dag begon vandaag met een mooie zonsopkomst. Dat is altijd al een moment om van te genieten en dat deed ik dan ook. Hierna verlaat iedereen op zijn beurt het huis en blijf ik alleen over. Ik klus snel wat in het huis en geniet er van wanneer mijn vriendin belt. We spreken bij haar af en op weg naar haar stopte ik onderstaande vlinder nog even bij een vriendin van Eline in de bus. Ze kreeg vorige week een heel naar bericht over een studiegenoot en ze kan wel wat liefs gebruiken wat ik haar heb proberen te geven.

De middag begin ik met het ophalen van mijn oppasje bij school en krijg daar al wat afmeldingen voor tekenles te horen. Jammer ik ga de meiden missen. Vanochtend deed ik nog even met mijn vriendin wat boodschappen bij de Action voor de door mij bedachte opdracht.
Gelukkig ontvangen de aanwezige kinderen hem open:
"maak je eigen regenboog"
Dat betekende een ondergrond verven in regenboogkleuren zonder dat je er een tekening
van maakt. Dus geen gras met een boog en lucht. Gewoon de kleuren, hoe en waar dan ook. Na het verven van de ondergrond mocht er geknipt worden uit gekleurd papier en glimmende papier in regenboogkleuren. Deze mochten geplakt worden op het doek. Lintjes in regenboogkleuren, pailleten en glitters mochten er ook bij.
De anderhalf uur bleek voor velen net voldoende en voor een enkeling flink aanpoten.
Mijn enthousiastelingen gaan nooit allemaal vlot naar huis, maar gelukkig zijn er een paar die dan lekker helpen met opruimen. Reken maar dat dat dit keer nodig was met dat verven, knippen, plakken en glitteren.
Tevreden gingen mijn oppasje en ik terug naar huis en daar knutselden we aan het eind van de middag nog even door.Een mooi dagje dus!
 











1 comment:

Anonymous said...

he!!! Een kleurig resultaat...op verschillende manieren...een succes dus! xxx Auk