Sunday, February 27, 2011

Weekend!



Tegenwoordig houd ik het bij luie weekends. Vrijdagavond schoof ik bij vriendin Aukje aan om lekker te kletsen. Haar kinderen waren allemaal de deur uit en haar man moest nog arriveren van zijn werk. Zaterdag lekker gelezen, wat geschilderd, de tafel afgelakt, wat boodschapjes gedaan en geassisteerd bij Bram die de avondmaaltijd verzorgde. Zondag deed ik wat meer, want morgen ga ik naar Amsterdam. Eline mag daar meelopen op de UVA en ik ga mezelf amuseren in de stad met vriendin Esther, mijn moeder en schoonmoeder. De tafel staat ook weer terug in de keuken en dan wel op een geschrobde vloer. Verder schilderde ik weer verder, ging langs bij mijn man en zijn badmintontoernooi en genoot ik van Eline's maaltje. Nog even Eline op weg geholpen voor haar opdracht van Beeldende Vorming en zo lekker op de bank tot rust komen.

3 comments:

John said...

Echt lui zijn lukt me niet, maar ik doe in de w-enden zeker minder als door de weks.
Genieten is namelijk erg belangrijk :D

Roosnans said...

lekker genieten weekendje dus!!

benieuwd hoe het uitstapje naar A'dam verlopen is. Hadden best kunnen afspreken dat jullie hier aten op trugweg?!Bedenk ik nu...

xxx
zuz

Natje said...

Mooi geworden de tafel :-)I love your butterflies :-)
Natje xxx