Friday, February 25, 2011

van het fototoestel...

Deze foto's vond ik op mijn fototoestel....februari 2011
Mooie lucht ergens in februari, wat een kleuren he....


Tijdens een wandeling langs de schelde zag ik deze scholeksters gezellig bij elkaar zitten.

Vorige week dinsdag mocht Eline een dagje meelopen bij de pedagogische PABO in Leiden. Ik amuseerde me met vriendin Elly in de stad.



Nog meer mooie luchten in februari. Dit keer de zonsopkomst...
Verder houd ik me deze week lekker bezig met schilderen. Ik ben nog steeds bezig met mijn Chinees kindje en met Bram, maar bij beiden is het eind in zicht. Gisteren heb ik lekker geschilderd bij vriendin Elly. We hebben allebei een nieuw schilderij opgezet van 80 cm. bij 100 cm.
detail uit het schilderij.
Er wordt ook nog geschilderd op een andere manier. De keukentafel van een jaartje of 48 heb ik afgeschuurd en in de grondverf gezet. Vandaag krijgt hij zijn kleur en versiering. Ik geniet alvast voor hoe fleurig het wordt. Als de tafel klaar is wil ik de stoelen ook even terug bijwerken. Al hun kleurtjes zijn zo beschadigd en ze kunnen natuurlijk niet achter blijven bij de tafel.

Fijne dag allemaal!

2 comments:

Roosnans said...

lekker bezig geweest zuz!!!

hoe ist Eline vergaan?

goe weekend!
xxx

John said...

Mooie foto's zeg. De schelde is waanzinnig mooi!