Friday, January 14, 2011

schilderijen

Ook al zien jullie het niet, natuurlijk wordt er hier zo nu en dan geschilderd. De twee onderstaande schilderijen
zijn klaar.
Onderstaand schilderij hangt wat donker dus komt daardoor misschien wat donkerder over dan hij in feite is. Het heeft nog geen naam, dus als iemand een suggestie heeft......



Onderstaand schilderij is geinspireerd op Tor Hill, wat we vorig jaar mei bezochten in Glastonbury.
Tor
Nu ben ik bezig aan dit Chinese kindje. Stap voor stap verandert het schilderij. Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk word.
Ondertussen ben ik ook nog bezig Bram te tekenen, want Eline en Jasper heb ik al geschilderd. Het is tijd om Bram te gaan schilderen. Als ik hem op doek gezet heb zal ik het jullie hier weer laten zien.
Fijne dag allemaal!

3 comments:

Roosnans said...

jaaaaaa goed bezig hoor wijffie!!!

mooi om het proces te zien! benieuwd naar de rest!

knuf
zuzzzzz

Anonymous said...

lieve Lin, het is toch duidelijk........de wereld ligt helemaal voor je open oftewel de wereld ligt aan uw voeten ghi ghi.
hij is subliem!!!!xx Elly

Natje said...

Ik vind de bovenste prachtig. Zou hem zo willen ophangen bij mij. Heel mooi. Een naam komt niet in me op.
Natje xxx