Monday, August 04, 2008

Plopperdeplop...Plopsaland


Vorige week woensdag, 30 juli, toen het nog lekker heet was waren wij met een bevriende familie te vinden in het land van Plop. Lekker op het gemakje met z'n 9-en het park door. Dan weer daar wachten voor de een en op een ander plekje voor de ander. Natuurlijk lasten we ook attracties in voor onze 2 rolstoelkinderen Lara en Jasper. We genoten met z'n allen. Een hoogtepunt was natuurlijk het zomershowtje van Samson en Gert en de burgemeester. Vooraan gezeten hadden we goed zicht en Jasper was in eerste instantie weer blij verrast...ze zijn het écht. Natuurlijk neusden we nog in de winkel van het park, maar helaas de dvd kast was wat leeg en ik kon geen Big en Betsy vinden voor Jasper. Bram en ik overtroefden onszelf door mee te gaan in de (kinder)achtbaan. De anderen volwassenen hielden het bij een rustig vaartochtje door het Plopbos en door iets dat de vaat heet. Wie is er het slimst?
Een heerlijke dag dus, waarvan hier een paar fotoglimpsjes.
het kasteel van koning Samson
in de eendjes.... Jasper kletst volop tegen Big
Gert en Samson de bugemeester als Mega Mindy
in het Plopbos

7 comments:

John said...

Dat ziet er gezellig uit. En dat de kinderen het ook leuk vonden was meegenomen natuurlijk :-D

Martha said...

Plopsaland, ik kan me er niets bij voorstellen, is dat met kabouters? Vergeef mij, zo zonder kiddo's weet ik niets van pretparken en moet tot mijn schande bekennen slechts éénmaal in de efteling te zijn geweest.
Maar ik lees dat jij en jullie genoten hebben en dat is toch het allerbelangrijkste :-)

ingrid said...

He Lin,

Wat leuk dat Jasper zo genoten heeft in plopsaland. Lekker kletsen met Big en Betsy, genieten van kabouter Plop, heerlijk hoor. Wij ploeteren nog een paar weken voor, deze week een beetje ontspannen tussen door allerlei rommelmarken afgaan, ik heb voor jou al wat in de garage staan.
Groetjes en tot snel
Pascale

Anonymous said...

ha, nu verslag met beeld; blijft leuk die samson en betsy, zelfs Eline klonk er nog lyrisch over...enne die gevaarlijke attractie...heb je daar ook nog foto's van?
xxxakkie

Roosnans said...

plopperdeplop, das nou echt een jasperuitje!!! plopperdeplop helemaal goed!
knuf

Anonymous said...

Leuk, plopsa land! Ben er 3 jaar geleden geweest. Leuk! Jasper heeft echt helemaal genoten hé?
Het is ook echt een leuk park voor alle leeftijden. Natje xxx

mijnafvalrace said...

hallokidoki.... Plopperdeplop.... kwebbeldekweb... volluk!!! Ze waren er allemaal he, in het plopbos!!! Heerlijk dat jullie er ook zo van genoten hebben. Ik moet eerlijk toegeven, na 2 weken was ik ze nog niet beu, maar ja... toen moesten we toch echt terug naar huis!!! Die gekke burgemeester toch... Zita moest even kijken of het nu megamindy was of de burgemeester, maar toen zij/hij begon te zingen, was het al snel duidelijk, hihihihi

We waren van plan van de week langs te komen, maar ik besef me nu dat deze week alweer bijna voorbij is, .... time flies.... misschien morgen en anders komen we echt volgende week een keertje bijkletsen, want het is nu wel superlang geleden!!!!

lieve groetjes Irma (en de rest van de familie hierzo natuurlijk)