Thursday, July 31, 2008

zus komt...

Afgelopen zaterdag zou mijn zus eindelijk weer eens komen. Met alle beslommeringen en onze vakantie was het een hele poos geleden dat we elkaar gezien hadden. Rudie's verjaardag (afgelopen 7 juli) was de reden en dus reden te meer om de keuken in te duiken voor het bakken van taart. Fruitplaattaart en kersenclafoutis was het eindresultaat.

Zuslief en haar lief zijn beiden smulpapen en gecombineerd met onze smulpapen met hulp van pa en ma die nog even langs gingen de taarten goed naar binnen.

Natuurlijk was er tijd voor gesprekken en veel flauwekul. Zo doken zus en ik met mijn kroost het water in. Rudie werd nog net niet gedwongen om foto's te maken van onze capriolen. Ernstig weer, maar wat heerlijk om weer eens lekker samen melig te doen en te lachen.
1...2...3... plons ...
's Avonds zwaaide ik zus en zo weer uit na een gezamenlijke maaltijd..tja, je houdt van lekker eten of niet!

9 comments:

John said...

Die taart ziet er lekker uit moet ik zeggen :-)

Martha said...

Wat een heerlijke tijden zo met elkaar en die taarten zien eruit om in te bijten ;-)

Lin's ding said...

Jaaaa, en gisteren dook ik even in jou archief Martha, voor de enige echte pruimentaart. Helaas dit jaar bijna geen pruimen, maar wel een pruimentaart!!! Smullen

Martha said...

@ Lin; die was dus duidelijk te pruimen. Maar vertel eens even wie van jullie er zo'n enorm 'bommetje' kan doen? Zat er nog wel water in nadien ;-)

Lin's ding said...

Nou Martha, dat was wel de bom van de week hoor: zuslief; dochterlief; zoonlief en ik ... kwestie van tellen...hahaha...en ja er zat nog water in, al was het peil gezakt.

Martha said...

@ lin: wat een fantastische timing, chapeau voor de fotograaf! Heeft die het droog gehouden

Lin's ding said...

Nou Martha, dat zal Rudie leuk vinden te horen. Het was voor hem vooral per ongeluk in de noemer oeps te laat. Dit alles doordat ik een nieuwe camera heb met 15 maal zoom..en die is wat slomer, maar zo houd je het toch redelijk droog..

Anonymous said...

Lekker weer genoten van de familie! Leuk! Ik heb mijn broer vandaag uitgezwaaid en gisteren weer een heerlijke dag gehad met mijn schoonbroer en schoonzus. We hebben ook de familiebanden aangehaald, heerlijk! De neefjes kunnen het goed met elkaar vinden, in oktober zien we elkaar weer! Natje xxx

Roosnans said...

ja ja, ik ben wel benieuwd naar de fotos die gelukt zijn....trouwens, wel in de mail dan natuurlijk.....plons...grin
ik zie ze vast wel komen....
en wat een zalige taartjes.....
zucht
knuf