Thursday, July 24, 2008

île d'Oléron


de vangst van de dag...mmm..?

Bovenstaande is allemaal in de haven van La Cotinière, waar ons huisje stond.
strandhuisjes toeristisch...

het uitzicht vanaf de vuurtoren Chassiron

De afgelopen 2 weken bracht ons gezinnetje door in een bij Belvilla gehuurd huisje. Niet aangepast, maar wel alles op 1 verdieping, wat wel zo handig is. De rolstoel kon alleen door de openslaande deuren aan de voorkant naar binnen, na het trotseren van een fikse opstap voor die deur. Het huisje was IKEA licht ingericht, wat een verademing was bij de afgelopen huizen in Bretagne waar de huizen steeds donkerder werden.
Natuurlijk gingen mijn trouwe vrienden, de camera's mee. Zo had ik er vaak 3 bij voor mezelf: 1 digitale; 1 handig analoogje en mijn spiegelreflex met teletoeter. Eline en Bram hadden elk een wegwerpcamera, die je tussendoor ook in mijn tas kon vinden. Je snapt een handtasje zit er niet in in huize Lin.
Zo vond je ons dus regelmatig gedrieën naast elkaar om plaatjes te schieten. Ik zal jullie hier alvast wat plaatjes laten zien van "ons" schiereilandje in de Atlantische Oceaan.
fort Boyard..van dat spelprogramma
lin rijdt door Parijs....... even stoppen en Rudie rijdt verder ..kijk de Notre Dam ook dit is Parijs.. haha

11 comments:

John said...

Hmm wazige reacties zeg hier boven.. De foto's zien er goed uit. Het was er mooi ;-)

Roosnans said...

mooi zeg, ben benieuwd naar de rest...tot zondag!!! dikke zoen
zuz

Martha said...

Heerlijke levendige sfeerplaatjes! En wat een mooie kleurtjes, is dat wat jouw aandacht als eerste trekt?
Mooooooooi :-)

Lin's ding said...

@Martha...vaak zijn het de kleuren, maar vaak ook details van dingen

Martha said...

@ Lin; jouw foto's zitten vol 'leven' of 'beweging' weet niet hoe ik het anders kan omschrijven en mooie kleuren :-)
Maak jij ook digitale fotoboekjes of 'doe' jij ze nog 'ouderwets' inplakken?

Lin's ding said...

@ Martha: ik ben van de plak. De zaken gingen goed tot het digitale tijdperk. Veel te veel foto's wil ik afgedrukt en sindsdien zijn er hier vele plastic opbergbakken te vinden met nog in te plakken foto's en jaargangen half ingeplakt. Ik ben nu ook bezig met digitale boekjes, maar de tijd ontbreekt me een beetje...ik heb te veel hobby's...helaas..dus een ieder die zich verveelt en op zoek is naar liefdadigheidswerk...komt allen

Martha said...

Persoonlijk vinnik het echte knip- en plakken meer werk dan het digitaal breien van een boekje. Maar goed ik heb wellicht meer tijd en in elk geval minder hobbies ;-)

Anonymous said...

Leuke foto's Lin! Jullie hebben genoten dus. Lekker! Gelukkig dat het weer nu ook nog heerlijk is. Hopelijk niet te veel last van het onweer gehad. Liefs Natje xxx

Lin's ding said...

@Martha:knippen en plakken is ook veel werk en daar de berg groot is en de plaats om het te kunnen laten liggen heel klein....begin ik dus niet echt...

Martha said...

@ lin; Aha, komt daar even een aapje uit de mouw ;-)

mijnafvalrace said...

Mooie foto's... gaaf kaartje ook!!! Mooie kiekjes uit het Franse land. Ben benieuwd naar de rest en de verhalen erbij!!!