Sunday, April 06, 2008

ze is echt!

Mijn zus en mijn jongste zoon zijn samen jarig. Dit jaar is voor beide een kroonjaar. Nans wordt 40 en Bram 10. Gisteren zoefden we dus met hele gezin naar Nieuwegein voor het vieren van zusliefs verjaardag. (op een dinsdag heen en weer met z'n allen is onmogenlijk) Pa en ma waren er ook en zo zaten we met de hele bubs gezellig aan de lunch waarbij zuslief ons weer trakteerde op allerlei lekkers.
Bram wilde graag naar de Bart Smit voor het inwisselen van zijn cadeaubon, die hij bij een surprise gekregen had afgelopen Sinterklaas. Voor we daar heen gingen vertelde zuslief dat er geheim bezoek zou komen. In je hoofd ga je een lijstje af wie dat zou kunnen zijn, maar Martha...nee dat had ik niet bedacht.
En jawel... toen we terug waren was ook Martha gearriveerd. We zagen haar onderlangs de flat lopen op weg naar de ingang. Nou voor alle bloggers onder ons...ze is ECHT...hahaha...
Ik kan er niet aan doen, maar het is grappig iemand al lang te volgen op een blog en dan te zien dat ze inderdaad op haar foto lijkt.
Een veel te korte en chaotische kenmismaking in het echie, dat wel, maar dat komt vast wel weer goed. Wij, niet voorbereid op haar bezoek, zouden op tijd huiswaarts gaan i.v.m dochterliefs vele huiswerk voor komende week.
Gelukkig is Martha de trotse bezitter van een TomTom, dus Zeeuws Vlaanderen is nu niet meer zo ver weg.

8 comments:

John said...

Iedereen gefeliciteerd moet ik dus zeggen. Ik had bij Martha al gelezen van haar reis, en het was enorm gezellig begreep ik :-)

Martha said...

Haha, nou 'reis' is wat teveel gezegd hoor :-)
Maar ik zie mij idd nog wel eens in het Zeelandse land met Lin na een wandeling een bolusje snoepen

Martha said...

Enne, natuurlijk is ze 'echt';-)

Roosnans said...

grinnnn, ja, ze is echt...al jaren! leg de bolussen maar al klaar!
knuf
zuz

Lin's ding said...

HAAA, ik heb er al zin in hoor!!!

Lin's ding said...

zeg he, Redstar, hoe krijg je commentaar gezet op jou blog. Gezien het aantal bezoerkers moet het kunnen, maarre ikke krijg het niet voor elkaar.

John said...

@ Lin,

Ik heb wat verveledne ervaringen gehad met comments een paar weken geleden. Ik heb daarop besloten moderatie aan te zetten. Als ik je eenmaal heb ge aproved, zie je volgende keer gewoon je reactie. Behalve als mijn spamfilter je comment tegen houd, en een heel enkele keer gaat er iets mis in een van de scripts, maar die ben ik regelmatig aan het verbeteren... :-) dus ooit komt het goed :-)

Anonymous said...

Nog van harte met je zoon! Hij mag zich nu tiener noemen! Heftig hé? Natje xxx