Wednesday, February 06, 2008

slot carnaval


even de wolf schminckende 3 biggetjes de wolvende hele bubs voor het bal masque
Lowietje de vos met afgezakte kop
tijdens de optocht

Zo, het zit er weer op. Nu alleen nog "puin"ruimen in huis en spullen opbergen en dan is er weer niets meer te merken van het voorbije feestgedruis. Het was hier een drukte van belang, maar een erg gezellige drukte met veel geklets en gelach van de meiden.
Ons optreden bij het bal masque leverde ons de aanmoedigingsprijs op en bij de optocht hadden we de 14de prijs (1 na laatst) bij de groepen 9 personen en meer. Tja...veel van die grote loopgroepen hebben er een hele grote kar bij, die de kant van karnavalswagen op gaat. Daar konden wij met onze omgebouwde bolderkar ( nu de herberg van de 3 biggetjes) niet tegenop.
Maakt niet uit: we hadden PRIJS en dat is het belangrijkste.
Om iedereen weer op tijd klaar te krijgen voor de optocht is een gedoe. De tijkt tikt genadeloos door en natuurlijk red ik het weer op de snipper. Als je dan opgesteld staat, vraag je jezelf af waarom je zo moest haasten, want er moet nog flink gewacht worden. Dan de optocht. Vreselijk al die kijkende mensen... Ook een gedeelte van de kinderen beweegt zich er minder door. Ach we zagen er leuk uit en de 300 lollies en de bessensap raakten allemaal op. Onze muziek stotterde want toen Rudie te voet met ons topzware bolderkarretje vertrok waaide het geheel al om. Met cd speler en al. Dat mocht de pret natuurlijk niet drukken en dan zing je zelf gewoon wat mee om niet van de wijs te raken.
Na afloop van onze optocht keken we nog een hele poos naar de voorbijkomende wagens. Iedereen koelt stilstaand af en is moe dus in afwachting van de prijsuitreiking lekker de bubs gevoerd met frietjes. De prijsuitreiking afgewacht en daarna lekker naar huis. Daar moest nagebabbeld worden en weer verkleed en geschrobt. Nog wat pizza er in en dan liep het huis weer leeg. Alleen Bo bleef nog over. Samen met Eline dropte ik haar bij Simone, zodat ze nog even konden genieten van de laatste carnavalsavond. Ik ging zelf ook en haalde mijn nicht Charlotte op bij mijn tante, haar moeder.
Lekker bijgekletst en weer op tijd huiswaarts gekeerd, het is weer welletjes voor dit jaar. Volgend jaar weer... ik ben benieuwd wat we tegen die tijd weer verzinnen. Ik houd u op de hoogte!

7 comments:

Anonymous said...

heej mamsie! het was echt super vet!!! de pakken waren echt super mooi en ik vind dat we best goede prijs hadden!!! dankje wel nog da ik zoveel weg mocht ;) was heel gezellig!!!!!!! en da iedereen mocht bljven logeren enz. ook!!
xxx ELine

ps. waarom sta ik zo stom op die foto met alle biggetjes?

Anonymous said...

lieve Lin, ik sluit me aan bij de vorige spreekster; goed gesproken Eline; jullie zijn een stel mjoezikalsterretjes bij elkaar; eel leutig dus. Enne, petje af voor moeders die d'r weer een dolle boel van gebrouwen et.
Alaaaaaaaf,
Aukje xxxxxxx

Anonymous said...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
het was egt SUPERLEUK EN GEZELLIG!!
bal de masque en stoet!! 14e nog best goed!:P njaa ik ben vvroeg naar bed ggaan en ben nou weer een beetje uitgrust:D :)
heeeeelll veeeeelll groetjes van mij,, wolf...
xxxxxxFroukje

Martha said...

Goe gedaan hoor! Ziet er heel gezellig uit zo, en dat dat allemaal is goedgegaan zo saampjes met die biggetjes en wolven :-)

Roosnans said...

en nu zeker straf aan het vasten??? ha ha ha

wat een werk weer mens! turbotje van me....Hoop dat je er vooral veel plezier aan hebt gehad! In ieder geval heb je vast veel complimenten in ontvangst genomen!!

dikke zoen
zuz

Anonymous said...

t was egt heeel gezellig =D !!
kben nog altijd wa bij aant komen van carnaval, enne.. we zijn tog 2x in de prijzen gevallen he! ^^
XxX Woeperttt

Anonymous said...

Keep up the good work.