Saturday, February 23, 2008

een wandeling door de week


Wat is nu een week? Het is iets wat zo voorbij is. Uren worden dagen en 7 dagen op rij vormt een week. Aan het begin van de week bedenk ik vaak wat ik daarin allemaal kan of wil gaan doen. Natuurlijk de gewone dingen, maar daarnaast ging ik misschien wel verder met het verven van de bijkeuken nu ik weer verf heb en die ene kast...die moet ook aan een onderzoek onderworpen worden. Dan is er ook nog de zolder van de schuur en ga zo maar door.

De balans opmakend aan het eind van de week bedenk ik met een glimlach dat het weer niet gelukt is met alle plannen. Niet erg hoor, want wat heb ik weer heerlijk gewandeld, lekker gelachen bij tekenen en gekletst met vriendinnen en ook dat is belangrijk in ons leven. Om onze geest te prikkelen zijn er dingen op een rij gezet met een medewerker van Mee en een van Welzorg en zit Jasper weer in de molen voor nieuwe schoenen.

Met hulp van EzzieEs is de schuur een stuk leger en met de hulp van pa lag het zo in de desbetreffende containers op de gemeentelijke stortplaats. De kast die me een doorn in het oog was ligt leeg en gepoetst te wachten tot ik hem straks weer geordend inruim, nadat ik het kaf van het koren heb gescheiden. Heerlijk van die opgeruimde plekken, geeft je meteen weer ruimte in je hoofd.

maandagochtend, een mooi begin van de week

tijdens onze eerste (van de 4) wandeling van de week op maandagochtend wandelen we buitendijks langs de rustgevendewesterschelde

2 comments:

Roosnans said...

klinkt als een heerlijk weekje zussie!!! dikke kus!
en tot 7 mrt (logeren...)
doegie
kuz
zuz

Martha said...

OW, wat een prachtige foto, die middelste. Ik moet er naar blijven kijken :-)
Wat woon je daar toch meer dan prachtig :-)