Monday, February 11, 2008

Iedereen ging weer naar school en werk en langzaamaan wordt mijn energiepeil weer groter. De dagen van moe zijn liggen voor een grot deel achter me en het virus gaat zachtjes aan mijn lijf weer uit. Ik doe meer dan ik bedacht had en het valt me allemaal goed. Gelukkig schijnt het zonnetje nog en zit ik s'middags nog even buiten met een boek op schoot. Ogen dicht en luisteren naar de vogeltjes... heerlijk.
Ja, dat was gisteren. Vandaag mocht ik ongekend genieten van een cranio behandeling in het water. Wauw, dat is lekker. Vanmiddag nog gewandeld en dat was het dan wel weer. Straks nog lekker tekenen en dan zit mijn dagje relaxen er weer op.

5 comments:

Roosnans said...

zo zo, u is wel heeeel goed bezig met voor uzelves te zorgen zeg....
om jaloers van te worden....
zei zij die weer op de bank in slaap is gevallen (overdag)....

kus
zuz

Anonymous said...

heee,
zijn alle vapeurkes d'r weer uit en komt er nou wat rust?lekker, or, het weer werkt ook eens mee voor de verandering en je zelfportret getuigt van het zonnetje...liefs van auk mee een dikke zoen

Anonymous said...

goe zo maps da ge is in het zonnetje ging zitte!! eindelijk !
;) KUS KUS

Anonymous said...

wat is die rare comment boven mij? iets met da phishing gedoe toen?

Martha said...

Het doet me goed te lezen dat je de tijd neemt voor jezelf :-)