Friday, November 23, 2007

thuis!!!

Na ruim een week vertoeven in het ziekenhuis en het zoeven heen en weer, is Jasper weer thuis. Gisteren was er al sprake van dus gelukkig had Jasper een goede saturatie en waren zijn longen weer verbeterd en mocht hij na de fysio naar huis. De fysio liet wel even op zich wachten (een uur of 4; tja dat komt ervan als niemand doorgeeft dat je naar huis mag), maar dat was niet erg. Zo zagen we toch Pascale nog die speciaal voor Jasper naar Terneuzen was gekomen.

Lekker even bijgekletst tot Jasper echt naar huis wilde en dus gingen we.... Heerlijk.

Snel wat geregeld om Bram en Eline thuis te krijgen en zo genoten we nog even van Dianne, Hans en Hannah die Bram brachten en van Aukje en Froukje die Eline brachten. Eline zette haar vriendin Froukje meteen aan het werk achter de pc, zodat we nu kunnen testen hoe vals of mooi we zingen kunnen en ik kletste lekker even met mijn vriendin Aukje.

Nu zijn we klaar met onze gezamenlijke maaltijd... ja weer met z'n 5 jes en laat ik iedereen weten dat Jasper weer thuis is!!! We zijn THUISSS !!!

12 comments:

Roosnans said...

heeeee lief
hartstikke fijn dat Jasper weer thuis is!!!! Geniet er lekker van...
dikke knuf voor allemaal van hierzo!

Roosnans said...

wat een warm badje he? Al die vriendinnen!!!!

Martha said...

Ik begrijp niet veel van crescenet maar dat zal wel spam zijn...

Lief Lins dingetje en familie en natuurlijk speciaal Jasper, welkom thuis!

mijnafvalrace said...

Lieve Lin en Jasper,
wat ben ik blij dat je het meeste ziekenhuis weer achter de rug hebt! Ik hoop dat het vandaag ook allemaal een beetje mee zal vallen en dan kunnen jullie weer lekker genieten met zijn vijfjes thuis!
Liefs Irma
PS: Zit er nog lucht in cars??? hahaha, moest ik van Quincy vragen ;-)

Anonymous said...

heeej mamsie!!
Joepieeeeeeeeee jassie is weer thuis!!
xxx ELineeeeeee

ik snap ook niets van crescenet, is dat in het spaans geschreven trouwens?

Anonymous said...

Heey,

mooi verhaaltje hoor(dit is jens) ik heb ooit nog een nun nieuwe blog aangemaakt, vet lol. Gelukkig dat jullie weer lekker thuis zijn!

Š¥Š 1¾ »å¤

Š¥Š 1¾ »å¤ said...

Dat van Crescenet gaat over een internetprovider voor 20 cent per maand ofzoe iets...

Martha said...

Eh euh beste EŠ¥Š 1¾ »å¤ ,
Heb ik je naam zo goed geschreven?
Met jouw naam wordt het in elk geval ook niet veel duidelijker...

Martha said...

Lieve Lin, ik weet niet hoe het kan maar je laatste blog, deze waar ik nu op reageer, verschijnt niet meer. Ik heb op goed geluk je commenttoets kunnen vinden en kan zo reageren. Ik vraag me af of dit temaken heeft met de rare berichten op dit blog...
Verders alles goed in huize Lin's ding? Vochtig zeker daar in Zeeland ;-)

Lin's ding said...

Hoi Mike,
de laatste mafketel was vriendje Jens...dus da's wel oke hoor. Verder hier alles oke. Wacht op tijd voor een blog...wie weet straks.... ik zie zelf wel het laatste blog, dus ik weet niet...zal eens kijken of ik die ene weg krijg...

Martha said...

@ Lin; ach misschien valt het allemaal wel samen met de bloggerkuren ;-)

@ Excuses jens dat ik je voor een spammert aanzag :-)

Anonymous said...

goede start