Sunday, November 18, 2007

jasper in het ziekenhuis

dure arm

Na een verassende ontdekking bij vriendin Esther kom ik met Jasper via thuis en het UZ in Gent in het ziekenhuis van Terneuzen terecht. Jaspers sondevoeding loopt langs het slangetje eruit. Geen sondevoeding voor hem tot de infectie weg is en aangezien eten door de mond niet mag ligt hij aan een infuus. Jasper is nogal bewegerig dus heeft hij 3 spalken er rond en een heleboel verband...een hele dure arm dus....

Hij knapt nu lekker op en kan eindelijk weer lachen. Wat heb ik die stralende lachjes van hem gemist zeg... We wachten op een nieuwe sonde ( een andere soort) en op betere tijden. Gelukkig maken we ook veel moois mee in het ziekenhuis. Allemaal lieve mensen die op bezoek komen en met ons eigen clubje op een paar vierkante meter bij elkaar zitten... ja dat is knus en dan kwam Sint ook nog langs met zijn pieten, wat wil je als kind nog meer?

4 comments:

Martha said...

Wat fantastisch dat jij van deze donkere dagen zo'n fijne tijd kunt maken, dat bewonder ik echt. Al krijg ik maar hele kleine stukjes van jouw leven te lezen, het maakt dat ik me betrokken voel en deze inkijkjes zijn me zoveel waard. Dank je wel en ik wens jullie allen een gezellige zondag en ik laat het kaarsje nog even staan hoor :-)

Roosnans said...

mooi hoe jas van de een naar de ander zat te kijken en zijn mooiste glimlach liet zien gisteren... tis een poepie!
geef m een dikke knuffel van ons!

Anonymous said...

bij ma op schoot zitten natuurlijk! en dan heel lief kijken naar het bezoek en de twisterspelers nauwlettend volgen om vervolgens te tracteren op een zwijmelblik met lach van oor tot oor...
xxxAukje

ingrid said...

He wat lees ik nu,

Wij maar sukkelen met een kat die aangereden is.... jullie hebben weer grotere zorgen. Jammer dat ik dit niet eerder wist. Ik was vanmiddag zo in de auto gesprongen. Dat jappie maar veel kan lachen en voor zonnetje kan spelen in Terneuzen