Friday, July 27, 2007

met zus



Vanaf dinsdag middag tot donderdagavond was mijn zus hier. Natuurlijk was ons Woutje er ook bij. Als vanouds werd er door de kinderen veel gespeeld, gelezen en werden wij getrakteerd op een toneelstuk.

Ook als vanouds hadden zus en ik plannen gemaakt waar we best een week gevuld mee krijgen, maar hadden we slechts woensdag en donderdag om ze tot uitvoering te brengen. Helaas (haha) lukt dat dan niet. Natuurlijk hebben we ons best gedaan. Donderdag tekende mijn zus de teletijdmachine van prof. Barabas en hielp ik hem schilderen en verder was ik doende met mijn opdrachten over en met Suske en Wiske voor de nazomerwandeltocht van school die begin volgend schooljaar plaatsvindt. Ieder jaar bezorgt het me veel werk, vooral last-minute en veel plezier. Verder wandelden we naar het strandje van Walsoorden en terug, shopten we even in Hulst en gingen we op bezoek bij ma, waar we in lapjes en lintjes verstrikt raakten.

Verder werd er gekokkereld voor de hele meute en veel gekletst en gelachen. Quantity time. Yes. Het was weer erg goed zo samen met mijn zussie.

3 comments:

Roosnans said...

thanks voor de quality time!!!
grin
big hug

zuz

ingrid said...

He
Fijn dat je fijne dagen had met je zus, wij zien ze ook zo wel verschijnen, hopen dat ze niet met tent en al wegzewemt ha ha ha.
Nog even heb ik ook weer tijd voor van alles en nog wat.
Groetjes Pas

Martha said...

Klinkt weer als een heerlijke week!