Sunday, July 29, 2007

de zon op zondag






Als het vakantie is schijnt voor mij symbolisch de zon. Iedereen heb ik dan thuis en om me heen; heerlijk vind ik dat.

Deze zondag vonden we de zon in gezellige gesprekken bij mijn schoonouders en daarna in het gezelschap van mijn lieve Aukje, haar Fred en haar kinderen. Lekker kletsen en lachen, genieten van een gezamenlijke maaltijd en voor de kinderen veel plezier in het samen spelen en kletsen. Mmm, wat kan ik daar toch van genieten. In de vakantie is dat nog veel leuker, want er hoeft niet naar huis gehaast te worden, omdat iemand op tijd naar bed moet, want morgen......

Toen we naar huis reden namen we dan ook nog een omweggetje om van de ondergaande zon te genieten....

2 comments:

Martha said...

Ja dat zijn de mooiste momenten onm te delen in rust met vrienden en geliefden. Ademloze mooie lucht en zee foto's weer....

Roosnans said...

mooie plaatjes weer, die zeeuwse luchten...om te zuchten
ik ga ze straks ook weer aanschouwen

geniet nog lekker!