Tuesday, July 17, 2007

17 juli....13.11 uur

Positief denken met een goed gevoel om 13.11 uur in de wereld staan. Dat was de boodschap die ik las op Mike's blog. Ik gaf een korte uitleg zo rond 13.00 uur terwijl we, gezin, aan de tuintafel zaten te genieten van de lunch. We bedachten dingen waar we blij van worden en er werd flink wat geplaagd, maar op het moment supreme stonden wij daar buiten op het terras voor een groepsknuffel. Heerlijk. Kijk daar wordt iedereen beter van, de wereld dus ook. Lieve mensen, veel positieve gedachten en mooie momenten toegewenst voor een mooi leven.

3 comments:

Martha said...

Das apart, ik zie alleen de megelijkheid om een comment te maken staan en als ik daar op klik zie ik de titel waar ik een comment op maak en dat is bijna de titel van mijn blogje van gisteren. Ik ben benieuwd wat je gaat schrijven Lin, ik kom nog wel terug hoor :-)

Martha said...

Ah, dat doet me goed te lezen. Thanks!

Roosnans said...

mmmm, jij hebt er dus wel aan gedacht....mmmmmm
knuf
nensiedemensie...alweer...