Friday, September 29, 2006

spijbelen



Ja, 36 jaar en dan lekker spijbelen. Ach niets spannends is dat hoor als je niet op school zit. Het is gewoon het er lekker van nemen en al het saaie gemuts in huis als poetsen en strijken, lekker niet doen en in plaats ervan lekker genieten.
Dat deed ik dan ook. Vanochtend, na wat gemuts in groep 7 en een pot gekwek met juf Irma, ging ik met lekkere koeken naar mijn dikke vriendin Aukje (nee ze is niet dik het is figuurlijk bedoeld) . We hadden elkaar een dikke week niet gehoord dus dat was gezellig nodig. Heerlijk bijbabbelen en koffie drinken. Het leven is soms zo simpel, heerlijk gewoon.

Ook de rest van de dag kwam het niet meer goed, want na de overblijf, waar ik weer genoten heb van alle dansjes die ze voor me gedaan hebben, ging ik langs mijn schoonmoeder i.v.m. de verlichte boerderijenroute. Nog meer koffie dus. Dan met Bram nog langs de winkel voor het avondeten en vanavond moeten we nog een rondje polder doen om al dat verlichte moois op eigen bodem te bekijken. De kinderen hebben er zin in dus dan ik ook. Let's go wild...HAHAHA

4 comments:

Lin's ding said...

Mama wat is dat nou .. SPIJBELENENEN??????????!!!!!!!!!! Dat mag NIET!!!!!!! Je hoeft niet alle dagen voor mij te poetsen en je mag best op bezoek gaan maar niet SPIJBELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou kuzzzzzzzzzien van mijjjjjj
:-) :-p :-D ;-)

Brams leventje said...

Dat was leuk he.
kus bram

Brams leventje said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Roosnans said...

hee spijbelaar! waar ben je nu weer heen? snoepjes kopen, stiekum naar de film, zoenen met je mannetje? waar blijft dat nieuwe blogje?????? ha ha ha
dag schat!
zussie